كـــــــــــــــ احلى ـــــــــــــلام
اهلا وسهلا بيك عزيزى الزائر اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فتفضل بالتسجيل

اما اذا كنت عضو فتفضل بالدخول
اهلا وسهلا بيك عزيزى الزائر اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فتفضل بالتسجيل

اما اذا كنت عضو فتفضل بالدخول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ندى
عضو متألق
عضو متألق
ندى

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 4:29 am

واحد مسطول فى السطح عمال يضرب فى الفرخة...واحد شافو قالوة ياعم حرام كدة...المسطول قالوة ياعم كل يوم بيض بيض مفيش جبنة خالص
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ثلاتة مساطيل واحد بيقول للتانى ولا يامحمد تعرف انا لو معايا فلوس كنت اشتريت نص الكرة الارضية التانى قالو وانا لو معايا فلوس كنت اشتريت النص التانى التالت رد وقلهم ...ومين قلكم ان انا حبيعلكم اصلا
واحد مسطول بيقول لواحد مسطول...هو يوم الخميس يوافق24 قالو ..لو ضغطوا علية يوافق
واحد مسطول بيفتح التلاجة ..لقى الجيلى بيتهز...قالو متخفش انا جى اجيب عصير
مره واحد ماشي في جنازة مراته قاعد يضحك فالناس بتقوله انت بتضحك علي ايه قال لهم اصل بقالي 30سنه متجوزها اول مره اعرف هي رايحة فين
شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده
واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش.....
مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ.....
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهرباء
الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب: بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا.....
Alderbaki
المدير العام
المدير العام
Alderbaki

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 4:33 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههه
ههههه

بجد نكت حلوه تسلمى ياندى

نكت حلوه 299383
https://a7lakalam.3rab.pro
no love no cry
عضو جديد
عضو جديد
no love no cry

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 4:41 am

cheers ياربى مش قادر امسك نفسى من ساعت ما قريت النكت الحلوه دى والله ما قادر امسك نفسى من الضحك ده حتى هروح اكشف على حنكى حاسس انو كبير اوى والله مش عارف اكيد انتى بجد دمك خفيف وعثل زى نكتك بجد انتى من احلى الحجات الا شوفتها فى المنتدى والله وبجد بجد بجد انا فرحان اوى انى اكون واحد من اشد المعجبين وكل سنه وانتى happy خالص
ندى
عضو متألق
عضو متألق
ندى

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 4:43 am

8[,[0

نكت حلوه
صفحة 1 من اصل 1